Hoe werkt het?

Het doorgeven van een verdenking van fraude, ongewenst gedrag zoals agressie of discriminatie of het invoeren van een screening is iets waar iedere verzekeraar mee te maken heeft.

De afdeling Speciale Zaken verwerkt deze meldingen in een dossierregistatiesysteem. Omdat het niet wenselijk is iedereen toegang te geven tot dit systeem, moeten deze meldingen handmatig worden ingevoerd. Behalve dat dit veel werk oplevert, is ook het risico op fouten groot.

Met FFORMS kunt u dit proces aanzienlijk stroomlijnen. Hoe gaat dat in zijn werk?

Image
Stap 01

Uw eigen FFORMS omgeving

Omdat FFORMS een SaaS-oplossing is, is uw omgeving binnen no-time opgezet. Wij stellen alles voor u in, zodat u gelijk aan de slag kunt gaan.

Dit doen wij uiteraard conform uw informatiebeveiligingsbeleid.

Image
Stap 02

Formulieren maken

Zodra uw FFORMS-omgeving klaar staat, kunt u beginnen met het maken van interactieve webformulieren met de krachtige FormBuilder. Alle dossier-velden, kenmerken, soorten logboek items etc. uit uw dossierregistratiesysteem zijn automatisch beschikbaar om te gebruiken.

Image
Stap 03

Afronden en klaar!

Zodra uw webformulieren zijn opgemaakt en getest, zijn ze klaar om te gebruiken. Alle gegevens die worden ingevoerd, komen inclusief bijlages automatisch op de juiste plek in uw dossierregistratiesysteem terecht.

De FFORMS webformulieren bieden een duidelijk en snel meldingsproces voor de melder. De behandelaar ontvangt alle benodigde informatie, compleet en in het juiste formaat.

Heeft u daarna nog hulp nodig? Dan staan wij uiteraard voor u klaar om u verder te helpen. Meer weten? Neem contact op voor meer informatie of boek een online demo!

Boek nu een online demo

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek of een demonstratie!

Demonstratie Contact